Seurakunta

Ylistaron Helluntaiseurakunta

Ylistaron Helluntaiseurakunta on perustettu vuonna 1943, ja se on rekisteröity 23.5.1950. Ylistaro on osa Seinäjokea kuntaliitoksen myötä. Ylistaron Helluntaiseurakunta on Suomen Helluntaikirkon jäsenseurakunta.

Ylistarossa asuu reilu 5000 asukasta, joten seurakuntana palvelemme maalaispitäjässä. Helluntaiseurakuntaan kuuluu suunnilleen 100 jäsentä.

Helluntaiseurakunnan toimintaan kuuluvat rukouskokoukset, ruoanjako, nuorille suunnattu Stage lauantai-iltaisin, kerran kuukaudessa Israel-tilaisuus ja muuta toimintaa aina kansainvälisistä puhujista toritapahtumiin.

Seurakuntana olemme tukemassa Israelissa tehtävää työtä juutalaisten parissa, painottuen holokaustista selvinneiden juutalaisten vanhusten tukemiseen, mutta myös muita israelilaisia auttaen. Tuemme myös muita lähettejä maailmalla.